Wednesday, February 29, 2012

Retail vintage

 I've struck a certain interest in incorporating a vintage look into my style,i tried thrifting, but i caught huge "L". Like, that shits hella dope on girls, cus they be all swagged up n shit. But its just not my steez, plus heard you gotta go a lot to luck up and find some stuff. I'm down to go again, but I won't be surprised if i come out empty handed again.

so i rather just buy new clothes that have that vintage look, thought they're way more expensive, but i don't mind, you gotta pay for quality.

new ish came in the mail doe

M. Boga

another reason why my brah Lewis is probably gonna be my bro for life. We both got nephews named Micah!?? (though my nephew is a year older)..well it may not be a valid reason but still shits dope. it would be even cooler if both nephews grew up to be good friends like their uncles. 

and I'm more than sure than both micahs will have (WAY) more girls and (not WAY more, but more) swag then me and Lewis

no fucks to give about being old.

Asshole....nuff said

this guy gets a obviously gets a kick out of frustrating people.

and i get a kick out of seeing him frustrate people.


Monday, February 27, 2012

Dracula by Tyler The Creator on Grooveshark

one of the only Tyler the Creator song i fucks with 

Wednesday, February 22, 2012

Tuesday, February 21, 2012

two course meal. 

how sick is this?



Monday, February 20, 2012

i hate Wichita Falls, Tx

quote me on that. 

Saturday, February 18, 2012


I know a lot of people don't really like listening to music thats from artist their own age, but i say fuck it, good music is good music no matter the age. So here i got two albums/ mixtapes from these dudes from chicago and i must say I'm impressed. I wouldn't say classic shit at all, but its good quality music (s/o to their production ) nonetheless, been jamming them since i got a hold of them 2 days ago.

you'll be hearing a lot from these guys and their crew soon, trust. 

Julian Malone - Enemy

yo he's on some deep personal shit on his album

Calez - Kid With Raps

the "2008tighties the team " skit is funny as fuuug lol 

oh and 2008ighties > OFWGKTA 

"Look at me. I'm skinny, I have a big nose, no tits and no ass, but in a room full of beautiful women, I would still leave with the most gorgeous guy."  - Zoe Saldana

she aint neva lied.

simplistic, yet on some boss shit. 

Friday, February 17, 2012



think I'm gettin sick, 

life my fuck. 

Thursday, February 16, 2012

Elementary hood shit

Cartoon & Cereal by Kendrick Lamar on Grooveshark

Menswear inspired

where do the girls like her reside though?


my thoughts:

my face the whole time was ilke ....o__o

don't you have to be a saiyan to become a "super" saiyan?

the dudes black

which is african descent 

therefore he can't be a saiyan

wtf am i talking like its an actual race though? 

hypothetically speaking....

if this kid was able to do some super shit, would he get blonde hair too?

or would it get nappier? 

would it turn into a box cut? 

and have you notice super saiyan is basically a Chinese guy turning into a white guy?

i felt like that vein in the middle of his head was going to burst

where are his parents?

they probably think he was masturbating or some shit, so just left him alone.

gotta admit, he ended the video hella  

I'm down with the thought that you can do anything if you set your mind to it, but...your talking about a fictional character.....

fuck it.

I'm a fucking super saiyan.

we need you, we miss you

Come Over by Aaliyah on Grooveshark

Rest in peace Aaliyah. 

Wednesday, February 15, 2012

i was in class and this picture popped into my head, so i decided to do a quick pen sketch of what i could remember 

didn't quite get it *shrugs*

 if you are and artist never get a real job (ie. something that takes you all the way away from your passion)

- Blue

Go time

if you know me, you know about my plans about stating my clothing line. I've had this idea in my head since 09, so whats been taking soo long? well i got started for a bit, then i got hoed by this guy i designed shirts for his Dance studio

Fuck Ryan Colston 

off that. 

so that put me on a slump and i got a bit uninspired about it, i eventually got over though and realized if i was serious about it i should make sure my debut is top tier. basically I've been trying to craft my drawing skills so i could draw some grade A stuff. and i must say its a BIG difference from my work back in 09. Though I'm not Grade A, i think I'm good enough to start on my debut so yeahhhh... 

I'm about to stat making moves on the D&H,  i want to have designs ready in no more than 2 months 

it would be perfect if i could have shirts printed by time kixpo starts up, it would be hell of a opportunity to showcase my stuff.

but i really wanna make sure y'all can tell my shits top notch, soo i just want my stuff out by the end of the summer

and this all depends on me getting some kind of job. 


Streetlights by Kanye West on Grooveshark

Monday, February 13, 2012

Happy Birthday Flavia!

changing faces

‘A series that involves recording a location, to show the passing of time in a montage style. There is a sense of intimate intricacy of how time moves, and how people, albeit in a different time, are actually closer to one another and traveling in the same shared space. I’ve always been intrigued by the constant subtle changes in my urban environment. Every subtle shift affects my feelings and thoughts, hence my images respond acutely as a poetic reflection of myself in this environment. Working on this series, I explore how time moves in this seemingly static urban space. The people become the moving energy flowing through this space, marking the changes, forming the time.

These images also explore my fascination that there are probably many time dimensions in this universe. We may have a ‘life’ that exists similarly on a different path, one minute before or after the one we’re living now. We merely just exist in this current dimension, and sometimes when time paths collide, we have déjà vu experience.’

reminds of the movie crash

Sunday, February 12, 2012

Nike's Galaxy pack

Nike ceases to amaze me and keep me broke at the same time, check these line up shoes that are more than likely quick strike releasing at select retailers.

also they drop on All-Star weekend, Feburary 25th (midnight) so i guess you could say 24th

Nike Zoom KD IV "Galaxy"

Nike Lebron 9 "Galaxy"

Nike Kobe VII "Galaxy"

Nike Air Foamposite One "Galaxy"

which one are you coppin?
Dont Worry by Rockie Fresh on Grooveshark

if you feel in this song, dowload his latest mixtape